2.22.2007

Paris


more to come

8 opmerkingen:

Anoniem zei

lijkt wel alsof je een lelijk standbeeld bekijkt zoals je op die tweede foto kijkt:P

EngelAtreyu zei

gezellig

Lo zei

Wat slaat dat nou weer op?
Lekkere anonieme opmerking.

Anoniem zei

tja dat anonieme was een foutje natuurlijk.

Ik bedoelde eigenlijk gewoon de manier waarop Peter kijkt, degene naar wie hij kijkt doet er niet echt toe. Het ging me meer om Peter's hoofd/houding.

Peter van der Graaf zei

Ik ken mijn eigen gezichtsuitdrukking niet echt, al projecteer je ze vaak wel in je gedachte. Maar om ze echt te kennen mis ik een tweelingbroer. In ieder geval waren we op dat moment naar iets aan het kijken, dat niet bepaald een lelijk standbeeld was.

Foto's moet ik nog op mijn blog zetten, maar heb het een beetje druk met de studie op het moment. Maar je kan ook naar Laura's (Lo) blog gaan, daar staan ze al. Foto's zijn ook gemaakt door haar.

@Lucas!! Hoe gaat het?

Lo zei

ohw. Ja, Ronald, ik heb het net van Peter gehoord, dit was gewoon een misverstand.
Peter staat inderdaad bedenkelijk of ingedachten verzonken erbij.

Lo zei

oleee!!! keep on writing!

Peter van der Graaf zei

busy busy busy